Friday 17 November 2017

Forex Trading 10 Pips Strategi


Forex trading strategi 15 (10 pips per dag) Skrevet av Bruker den 13 april 2009 - 13:50. Sendt av Steve AM NYTT TIL DENNE NETTSIDEN OG BESLUT TIL Å POST MINE PERSONALE SYSTEM. DET HAR GJELDT MEG STEADY PROFIT, MEN NÅR DET ER LANGT I MARKEDET, DER IKKE GJØR ENHET SOM OG SOM HVORFOR ER HER, SOM ATT KAN HJELPE HJELP. SYSTEMET: TIME FRAME: DAGLIG INGEN INDIKATORER VALUTA: ALLE OMDRINGER ETTER EN ÅPEN AV EN NEW CANDLE STICK FOR EN NY DAG, STEDER DU KJØP STOPP 30PIPS TILGJENGET TIL ÅPEN PRIS STED SELG STOPP 30PIPS MINUS FRA OPEN PRIS STOPP TAP 50 PIPS VENNLIGST CHECK Historien om dagskartet så langt, og oppdag hva som snakker om, fant jeg dette systemet og jeg brukte det personlig og har gjort 10 pips og mer hver dag. Svakhet i dette systemet: Hvis du ikke plasserer handel tidlig på tide, vil du glemme muligheten denne hvor jeg trenger assistanse fra medlemmene i dette forumet for å lage og ea for meg basert på dette systemet. VENNLIGT, JEG REALERE TRENGER DIN HJELP, VENNLIGST HJELP MEG FOR MER KONTAKT E-POST: MRAFOLABIPLAZAYAHOO MEG IKKE MINDRE HVIS EVERE SKAL DEMO HANDLE MED MEG PÅ DETTE SYSTEMET OG SOM POSTRESULTATER. For noen år siden, da jeg først skrev Strategi: 10, hadde jeg ingen anelse om at det ville være like populært som det har blitt ndash lastet ned over 100.000 ganger. Jeg hadde heller ingen anelse om at jeg egentlig ikke hadde vært så klar som jeg måtte være. Så tiden er kommet for å gi ut en oppdatert versjon av eBok. Jeg håper at du finner det nyttig. Vennligst les videre. En turgåer, mens han ble jaget, stoppet for å sette på løpesko. Da han skiftet ut av sine vandre støvler, så hans ledsager på ham i horror og utbrøt, ldquoDude, hva handler det med deg? Hvis du stopper nå, er Calmly, sa den andre hikeren, at jeg må gå bort fra bjørnen . Jeg må bare gå ut av deg. Valutahandel kan være som å løpe vekk fra bjørnen. Trading forex tilbyr flere muligheter for rask økonomisk suksess ndash og økonomisk ruin ndash enn nesten alle andre markeder. Den rikholdige mengden har alltid vært tiltrukket av den. Denne mengden inkluderer spekulanter, handelsbegynnere, meg for 6 år siden, pensjonister og fagfolk som leter etter en måte å komme seg ut av gjeld, øke spenningen i livet, eller bare bli rik veldig fort. Hittil har denne gruppen også inkludert deg. Fra nå av tar du penger bort fra disse menneskene. Dette er menneskene som vil bli spist av bjørnen. Du trenger ikke å gå ut av bjørnen (hele markedet). Faktisk, thatrsquos umulig. Du kan slå hele markedet. Men du kan handle defensivt mdash og ved å gjøre det, posisjonere deg selv til å tjene konsekvent. Det er fire grupper i valutahandel. Det er nybegynnerhandlerne ndash grønnene, de som prøver å utrulle bjørnen og mister hver gang. Vi starter alle her. Vi mister alle penger her. Noen av oss mister hele vår første handelspost (jeg gjorde). I tillegg til nybegynnerhandlerne er det tre andre nivåer av deltakelse: forhandlerne. de institusjonelle handelsmennene. og de avanserte detaljhandlerne. I all din handel er forhandlerne den mektigste og de gjør markedet, fastsetter priser og setter sammen avtaler. Selv om institusjonelle handelsmenn flytter mer penger enn forhandlere, er det fortsatt slik at forhandleren enten aksepterer eller avviser bestillinger hver gang du handler. De institusjonelle handelsmenn jobber i banker, wire firmaer, eller offentlige etater. De handler store mengder penger om gangen, og størrelsen på deres handler gir dem enorm kraft. Ikke supermakter, men veldig nært. Noen av disse handlerne flytter 1 milliard i valuta eller mer hver time. Noen handler milliarder dollar hvert minutt. Deretter er det de avanserte detaljhandlerne. Denne gruppen består av folk fra hele verden, sitter i mindre investeringsfirmaer, kontorer eller til og med deres hjem. Til slutt vil du være en del av denne gruppen. I noen tilfeller er de avanserte forhandlerne den smarteste gruppen ndash-handel for handel ndash enn noen annen gruppe. Fordi de donrsquot flytter mye penger på hver handel, har de donrsquot like mye makt som de institusjonelle spillerne. Fordi deres handler er formidlet av forhandlerne, har theyrsquoll aldri absolutt prisinnstillingskraft. Men fordi det er så mange nybegynnere, har de avanserte forhandlerne mange folk som de kan mate til de sultne bjørnene. Målet ditt som valutahandler er å aggressivt ta penger ut av lommebokene til nybegynnerne. Donrsquot føler seg dårlig om det. Someonesquos kommer til å ta pengene dine underveis, og itrsquos kommer til å lære deg, veldig fort, leksjoner som bare kan læres gjennom fiasko. Så, hver gang du tar penger fra en nybegynnerhandler, husk bare: din sjekk lærer ham en verdifull leksjon. Etter en stund kan du til og med glede deg over å se din fotturer som blir spist av bjørnen. Vel, du kan ikke nyte det. Men du vil fortjener hvert pip du tjener. Gjør deg klar til å sette på løpeskoene dine. Det korte svaret er ja. Hvis du handler 1 000 000 valuta, vil hver bevegelse være lik 100. Så hvis du kjøpte på 1,1445 og solgt på 1,1545, ville du gjøre 100 x 100 eller 10 000. Nå vet jeg donutsquot om deg, men jeg kunne tro at de fleste kunne leve av så mye penger. Thatrsquos sier ikke, at du kan lage 10.000 per dag. Selvfølgelig er det mulig, men det er mange faktorer som gjør det svært vanskelig. Tenk på spørsmålene nedenfor, da kan du spørre deg selv før du handler: Når skal jeg komme i en handel Hvor skal jeg legge mitt stoppfall Hva skjer hvis noe går galt Enda viktigere, kan du håndtere følelsene i forex trading Mastering av følelsene av handel er vanskeligere enn å mestre tekniske ferdigheter. Yoursquoll finner snart hva det betyr. De fleste handelsfolk prøver å tjene en zillion dollar på hver handel. Theyrsquore grådige. Dette fører dem til å holde seg i en god handel for lenge, og håper å få mer penger ut av det. Dette kan føre til katastrofe mdash handel kan bevege seg mot dem og de blir kremet. Dette skjer hele tiden, og det skjer fortsatt med meg fra tid til annen. Det er den eneste største trusselen i handel. Men du kan allerede forstå hvorfor thatrsquos sannsynligvis er sant. Men hvordan overvinner du grådighet når handel med Wersquoll kommer til det i et øyeblikk. Inntekter Dette er den andre store. Mange handelsmenn spyler noen pips ned på toalettet og vil deretter slå tilbake. Så de dobler sin siste ordre og går for blakk. Itrsquos som, vel hellip itrsquos som å nå ned på toalettet ditt. Thatrsquos brutto. Og det gjør deg ikke rikere. Impulsen for å få hevn er naturlig, og jeg behandler ofte denne følelsen ofte. Det gjør vi alle. Itrsquos går ikke bort når som helst snart. Ikke undervurder denne følelsen. Mange handelsmenn har ikke bare nådd seg i hevnens toalett, men har dyttet inn i det først og fremst. Husk: markedet er ikke din venn. Markedet er så mye kraftigere enn du er. Du kan ikke ldquoget tilbake atrdquo markedet. Handle når du er sint eller hengiven, vil det være en total katastrofe. Hvis du tar et stort tap, så stopp, ta et dypt pust, og snakk med en mentor eller speilet ditt, eller ditt favorittfylte dyr. Les på nytt diagrammene. Ta en pause. Tygge på tåen din hvis du må. Selv om du tror at du ser den beste muligheten i verden etter at du får blasted ndash, sørg for at du tar lang dyp pust og pause før du gjør noe. Det er så enkelt som dette: Når jeg handler i dag, prøver jeg å tjene penger på hver handel, og jeg prøver aldri å få hevn. I stedet oppretter jeg gode handler, som har mye potensial, og så skyter jeg for 10 pips som et innledende mål. Bare 10 pips. Thatrsquos det. Jeg donrsquot la meg tape meg mye penger. Jeg prøver bare å få 10 pips i begynnelsen, og hvis det er alt jeg får, så Irsquom ut for dagen. Wersquoll snakker om hvordan jeg prøver for mer enn 10 pips i et øyeblikk. For nå, vurder at itrsquos er lett nok til å få 10 pips, og hvis det er alt du kan få, er det greit å komme seg ut. Når du vet at du kan slå 10.000 til 130.000 om ett år på 10 pips om dagen, er det ikke lenger viktig å slå tilbake på markedet eller bli grådig på en handelsdag. Og du kan lære å slå 10.000 til 130.000 om ett år på bare 10 pips om dagen. Jeg lover ikke at du kan gjøre det. Jeg sier at det er mulig, og jeg har lært handelsmenn som har gjort det. Hvis du startet med 10 000 den 1. januar, og tjente 10 pips per dag, og bare handles 17 dager i måneden, vil du avslutte året 2000 pips opp, og med ca 130 000. Hvorfor er dette nyskapende, annerledes eller revolusjonerende Fordi du ikke bare skal ta penger fra nybegynnere med denne strategien, vil du ta penger fra andre avanserte handelsfolk. Avanserte handelsmenn vil ha store penger. De didnrsquot tilbringe år lære å handle slik at de kunne gjøre 100 om dagen. De vil ha store, store avkastninger. De går for 40, 50, 100 pips på et minimum. Jimmy Young, en dyktig valutahandler og en venn av meg, handler bare noen få ganger i måneden og går for 100 pips eller mer hver gang. Jeg lærer og tar også disse typer handler selv. Men det er bare en måte å nærme seg markedet, og det er ikke lett. Avanserte handelsfolk er konservative med sin handelskapital fordi markedet kan ta store svingninger mot dem når de kommer til å vente på 100 pips. Noen avanserte handelsmenn vil tenke din egen nøtter for å komme ut av en handel på 10 pips. Hva om det går til 100 pips Eller 200 Wonrsquot Jeg er lei meg for at jeg savnet meg Ikke i det hele tatt. Du bør finne måter å handle slik at gjennomsnittlig gevinst er større enn 10 pips ndash og minst samme størrelse som gjennomsnittlig tap, eller bedre. Men Irsquom misfornøyd aldri med 10 pips på en gitt handel. La meg gjenta det: Jeg er aldri misfornøyd med 10 pips av fortjeneste. Letrsquos sier at jeg finner en flott mulighet til å gå for 10 pips på en handel. Jeg sender inn en markedsordre, for å kjøpe EURUSD på 1,2900. Jeg satte et stopp på 1,2880 (20 pips) og jeg angir ikke en grenseordre. Jeg er nå lenge (fordi jeg kjøpte) EURUSD på 1,2900. Når prisen jeg kan selge ved når 1.2910, har jeg tjent 10 pips. Jeg kan enten avslutte handelen med fortjenesten min, eller bli lenger i handelen. Slik holder jeg meg i handelen: Jeg flytter mitt stopp for å bryte til og med. Hvis min første stopp var 20 pips (eller, på denne handelen, på 1,2880), så kan jeg flytte stoppet mitt til 1.2900. Det betyr at hvis prisen faller tilbake til 1,2900, lukker min handel automatisk og jeg har ikke mistet noe. Jeg har ikke fått noe. Jeg har handlet defensivt. Men hvis handelen går til 1.2920 og 1.2930, og utover, er jeg forberedt på å få mer penger. Jeg kan ikke miste noe mdash Jeg er i 100 risikofri handel. Nå kan jeg la fortjenesten løpe, og jeg må ikke bekymre meg for noe. Mange handelsfolk spør meg hvorfor jeg ville gjøre noe sånt. Hvorfor skulle jeg akseptere en pause selv handel Mitt svar er et spørsmål: Av 10 handler, ville du akseptere 5 pause selv handler, 2 tapere på 20 pips og 2 vinnere på 50 hver jeg ville. Thatrsquos handler defensivt, og itrsquos hva jeg vil at du skal gjøre, i hvert fall i begynnelsen av din handel. Du må kutte tapene dine kort. Gå fort av fortaperne raskt. Pass på at du blir lengre i vinneren. Hvordan vet du når du bare skal komme ut med 10 pips, sier jeg, kom deg ut med 10 pips når du vil. Itrsquos ok å bare ta 10 pips. Hvordan kan du tjene penger hvis stoppestoppet ditt er på 20 eller 30 pips og din gevinst er bare 10 pips Yoursquore kommer ikke til å ta 10 pips hver gang. Dette kommer ikke til å være din eneste handelsstrategi. Dette er en del av din trading toolbox. Husk at du skal flytte ditt stopp for å bryte til og med, og gå for mer enn bare 10 pips. Når det er sagt, har jeg lært handelsmenn som har lært å handle for 10 pips av overskudd mer enn 90 av tiden. De har tjent mye penger for små gevinster. Hvis du har tjent 10 pips hver dag i de neste 12 månedene, og du startet neste år med over 100 000 i handelskontoen din, vil du gjøre mellom 10 000 og 17 000 per måned handel (avhengig av risikotoleranse). Kan du gjøre dette helt. Kan du gjøre dette i dag Kanskje, kanskje ikke. Du må dedikere deg selv 100 til å lære å handle intelligent. 1. Kjøp og selg på breakouts av støtte og motstand. Eller, selg når et valutapar treffer motstand og kjøp når det treffer støtte. Jeg lærer dette i 1 på 1 trening, og dette er min store handelsstrategi. 2. Stopp å prøve å gjøre 8 millioner på hver handel. 3. Ha alltid et stoppfall på plass. Overhold alltid stoppet ditt. 4. Mål: 10 pips hver gang du handler. 5. Du kan sette ditt stopp for å bryte selv på 10 pips av fortjeneste, og deretter gå for mer. 6. Det er ingen lsquomakeuprsquo strategi. Hvis jeg tar tap, så prøver Irsquom å ende opp med en 10 pip gevinst for dagen. Hvis jeg kan få det, så prøver jeg ikke å prøve 20 neste dag, eller hva som helst. Jeg kan fortsette å prøve å få 10 pipsinntektene så lenge jeg har mistet mer enn 5 av hovedstaden min. 7. Tid: Jeg kan handle i et bestemt antall timer per dag, noe som betyr at jeg kan ha handelsplatformene åpne og sitte på datamaskinen min for maksimalt, si 5 timer per dag. Hvis jeg kan tjene penger på mine 10 pips i løpet av den tiden, så kan jeg sette stoppene mine og begrense og gå bort, men jeg kan også se aktivt på markedet lenger. 8. Du må ha en daglig rutine. Mer om det nedenfor. 9. Du trenger ikke å handle hver dag. 10. Kutte tapene dine så tidlig som mulig og ryt dine gevinster så lenge du kan. Stopp bør aldri være mindre enn 15 pips (det er for stramt for en første stopp), men grenser er, vel, ubegrensede. En strategi: 10 Daily Routine Herersquos en daglig rutine som Irsquove brukes i Strategy: 10-systemet. Noen av de mest suksessfulle månedene av min handelskarriere skjedde da jeg fulgte denne planen. Opp klokka 03:00 Eastern Standard Time (når markedet er mest aktiv). Sjekk diagrammene. Still spørsmålene: 1. Hvor ble USD lukket (5:00 EST) i går mot majors 2. Hvilken effekt vil dagens økonomiske rapporter ha, om noen, på forexmarkedet? 3. Er vi på en tid høy eller lav på noen valutapar 4. Hvilket par vil jeg fokusere på i dag 5. Hvor er de store områdene av støtte og motstand på dette paret 6. Hva er noen gode breakout-oppføringer Noen gode oppføringer når et par ikke bryter ut Følg dette settet med Spørsmål sikrer ikke at du skal tjene 10 pips hver handel. Men det hjelper deg sikkert. Det viktigste spørsmålet du kan spørre er Hva er den største trenden i valutaparet som jeg ser på Hvis du handler med trenden, er du mer sannsynlig å kunne finne 10 pip trading muligheter. Rob Booker er en aktiv proprietær handelsmann, pengeforvalter og forexpedagog. Mr. Booker har trent hundrevis av forexhandlere rundt om i verden, og hjelper dem med å utvikle egne handelssystemer. Men enda viktigere, fokuserer Rob på å hjelpe handelsfolk å håndtere de mentale, psykologiske og disiplinære problemene knyttet til handel. Du kan også like: Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Gratis Forex Strategies Systems En samling av forex systemer, indikatorer og strategier, inkluderer Forex Analyzer PRO. 100 Gratis Last ned. Gratis binære alternativer Strategies Systems Revealed Lær og last ned gratis binære alternativer strategier og handelssystemer. Last ned Forex Analyzer PRO gratis. Last ned et av de beste gratis fx-systemene for lønnsom forex trading. Alle artikler, systemer, strategier, vurderinger, vurderinger, nyheter, forskning, analyser , priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av Aboutcurrency, dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Overcurrency aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Opphavsretts kopi 2017 Omkurs. Alle rettigheter reservert. Risikoopplysning: Trading forex på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Hvordan 10 Pips a Day Forex-strategi kan blåse din handelskonto Det er mye snakk i verden av Forex, og har vært i noen tid, om 10 pips en dagstrategi. It8217s en strategi som hevder å gjøre deg rik raskt8221 ved å samle bare 10 pips hver dag. Vel, jeg skal fortelle deg at det ikke bare vil gjøre deg rik, det vil sannsynligvis blåse din handelskonto hvis du gir det nok tid. Lure av strategien er oppfatningen at å lage 10 pips om dagen kan samle seg til store formuer på en relativt kort periode. Fordi, som de som markedsfører strategien, vil fortelle deg at det er lett å gjøre dette beløpet hver dag. Men 10 pips om dagen skal være enkle, rett i teorien, ja. Men som vi alle vet, blir konsekvent lønnsomt i Forex verden, er det en teoretisk innsats, det er en praktisk en. I denne artikkelen vil vi ta en titt på det kontroversielle emnet for å lage bare 10 pips om dagen, og hvorfor det ikke fungerer. Som et resultat vil du lære en måte å sette resultatmål som står for gevinster, samt risikoen som er tatt for å få disse gevinstene. Men først, let8217s diskuterer denne 10 pips en dagstrategi i større detalj. Hva er 10 Pips a Day Forex Strategy Ideen bak strategien er å sikte på raske gevinster hver dag. Som navnet tilsier, er målet å tjene en fortjeneste på 10 pips hver dag. Dette høres enkelt nok ut, og i teorien bør det være. Men igjen, profiterer fra Forex markedet isn8217t teoretisk. De fleste strategiene der ute som tar sikte på et lite antall pips hver dag, bærer også et stort stoppet med dem. I det minste store i forhold til det nominelle gevinstpotensialet fra hvert oppsett. Denne strategien er ikke noe unntak. Dette er svært forskjellig fra hva vi gjør, der vi sikter mot en skikkelig risiko for å belønne forhold på minst 1: 2. De fleste strategiene som tar sikte på 10 pips om dagen, bruker 90 pipstopptap eller større. Jeg har til og med sett noen så store som 180 pips for å oppnå bare 10 pips av fortjeneste. I utgangspunktet bruker de hele motsatt tilnærming til risiko for å belønne som vi gjør her ved Daily Price Action. De tar stor risiko for liten belønning i bytte for høy gevinstrate. Og der ligger problemet. Attraksjonen Mange handelsfolk som ideen om strategier som dette fordi de produserer raske gevinster og lover høye gevinstpriser. Som vi alle vet, føles det godt å vinne. Tenk på hvordan du følte etter din siste vinnende handel. Eller enda bedre, en rekke vinnende handler. Føler seg bra, gjør det ikke, og hvorfor bør det ikke være galt med å føle seg godt etter en vinnende handel. Du legger inn arbeidet for å finne et gunstig oppsett som resulterte i et overskudd. Så det er ingenting galt med en liten klapp på ryggen for en god jobbing. Men det er noe galt når du velger en strategi, bare fordi det induserer en vinnende følelse oftere enn ikke. Eller i det minste er det hensikten med strategien. Du ser, blir en vellykket Forex trader isn8217t om å vinne, it8217s om å bli konsekvent lønnsom. Det er en stor forskjell mellom de to. Det er ikke å føle seg godt når du vinner oftere enn å føle deg dårlig når du taper. Det er ikke følelser, periode. Når du velger en handelsstrategi basert på gevinstfrekvens, kan du gjøre ditt eget beslutningsprosess for deg. Ditt ego vil ha en strategi that8217s kommer til å gi deg den hyggelige 8220winning8221 følelsen. Den logiske siden av hjernen din ønsker en handelsstrategi som vil øke din handelskonto. It8217 er også den logiske siden av hjernen din som vet at det tar mye tid og praksis å bli konsekvent lønnsomt. Din ego vil ha fortjenesten nå, og ikke bry deg om hvor mye du må risikere for å få det. Katastrofen Før vi snakker om hvorfor 10 pips en dagstrategi er katastrofal, vil jeg klargjøre to ting: I8217m diskrediterer ikke alle scalping-strategier. Jeg er sikker på at noen jobber. Det jeg diskrediterer er ideen om at du kan sikte på et bestemt antall pips hver dag, uke eller måned og 8220get rik quick8221, så mange som fremmer disse strategiene. Det er ikke noe spesielt med 10 pips eller 1 dag som jeg ikke liker. I8217m mot sikte på et hvilket som helst antall pips innenfor en spesifisert tidsperiode 8211 mer på dette senere. I8217m bruker bare 10 pips en dagstrategi som et eksempel. La oss nå komme inn på hvorfor en strategi som dette er farlig. Ufordelaktig risiko for belønning Forholdet til en strategi som 822010 pips en dag8221-strategi er en høy gevinstrate. Dette innebærer å risikere en stor mengde pips for en relativt liten gevinst. Let8217s bruker 10 pip ta fortjeneste, 90 pip stopp tap strategi som et eksempel. For å bryte med denne strategien må du vinne 90 av tiden. Det betyr at ut av 100 handler, vil du trenge 90 av dem for å vinne. That8217 er en urealistisk høy gevinstrate for enhver Forex trading strategi. Og det er bare å bryte med. Hvis du ønsker å faktisk tjene konsekvent, vil du trenge å vinne mer enn 90 av tiden. Tenk på det på denne måten. Du har to påfølgende vinnende uker, som gjør målet ditt med 10 pips hver dag. Så i ti dager med handel har du gjort 100 pips. På slutten av de ti dagene føler du ustoppelig. På ellevte dagen rammer katastrofen. Ditt stoppfall er truffet for et 90 pip tap. Så etter elleve dagers handel har du 10 pips av fortjeneste. Demoralisert og frustrert, du satte ut på jakt etter en ny strategi som8217s skal gjøre deg millioner. Dette er den onde syklusen som de fleste Forex-forhandlere bor i, og det er derfor vanskelig å bruke en ugunstig risiko for å belønne forholdet for din karriere som en Forex-handelsmann. Den ugunstige risikoen for å belønne forholdet bringer oss til neste grunn hvorfor 10 pips en dagstrategi er farlig 8211 urealistiske forventninger. Enhver handelsstrategi som bruker et fast antall pips innen en angitt tidsperiode som et mål er en katastrofe som venter på å skje. Du kan sitere på det. Markedet beveger seg på egen plan. Hver uke er unikt, akkurat som hver dag, time og minutt er unikt. Et valutapar won8217t gir deg nøyaktig samme type bevegelse fra dag til dag eller uke til uke. Så hvorfor forvente det samme beløpet av profitt hver eneste dag. Det gjør bare ikke noe fornuftig. Markedet ern8217t på din tidsplan. For å bli en konsekvent lønnsom Forex-aktør må du lære å ta hva markedet gir deg. Det kan bety at du ikke handler for en dag eller en uke. Å si at et marked skal bevege seg på en måte som vil gi 10 pips av profitt hver dag er helt urealistisk. Løsningen Selv om prishandlingshandel er min foretrukne handelsmetode og har vært i mange år, vil I8217m ikke legge den som løsningen. I stedet vil I8217m vise deg hvordan du angir resultatmål som både er oppnåelige og også medfører risiko. Dette kan brukes til enhver handelsstrategi der ute. For å gjøre dette må du bruke to beregninger for å spore resultatene dine. Den første metriske skal være din prosentvise gevinst. Dette vil være beløpet du målretter for hver måned. Jeg anbefaler å starte et sted mellom fem og ti prosent fortjeneste per måned. Dette er en realistisk forventning og har reell verdi. Du vet nøyaktig hvor mye fem til ti prosent fortjeneste per måned vil være lik basert på kontostørrelsen. Hvis du rett og slett sikter på 400 pips per måned, for eksempel, hvem vet hvor mye hvert pip er verdt. Det kan være 1 eller 10. Ved å bruke en prosentvis gevinst etablerer du et resultatmål med reell verdi. Den andre metriske trenger å ta hensyn til risiko. Tross alt er fem til ti prosent fortjeneste bra, men hvis du risikerer tjue prosent for å komme dit, er det ikke så bra. For denne metriske skal du bruke et R-multiplum. Hva er det, du spør deg Enkelt ta fortjenestemålet ditt i pips og del det med ditt stoppfall i pips. For eksempel vil et 300 pip mål med et 100 pip stopp tap være 3R. Derfor vil målet for ditt andre mål være å opprettholde et gjennomsnittlig 2R minimum for måneden. Dette tvinger deg til å lete etter gunstige handelsoppsett der den potensielle belønningen er minst dobbelt så stor som risikoen. Der har du det. I stedet for å sikte på et vilkårlig antall pips per måned, tar du sikte på fem til ti prosent per måned mens du opprettholder et gjennomsnittlig 2R minimum. Du har nå et mål som8217s skal produsere gevinster mens du regner med risikoen for å få disse gevinstene. Det som trengs for å bli en konsekvent lønnsom Forex-aktør. Konklusjon På slutten av dagen, strategier som 822010 pips en dag8221 Forex strategi aren8217t problemet. I hvert fall ikke roten til problemet. Problemet er ideen om at fortjeneste fra Forex markedet kan settes på en fast plan. Om it8217s 10 pips, 20 pips eller 30 pips om dagen. Markedet gjør ikke omsorg, og det vil heller ikke bevege seg på en måte som vil gi deg slike fordeler hver eneste dag. Det andre problemet er å risikere ni ganger den potensielle belønningen. Å bli konsekvent lønnsom handler om å sette deg i gunstige stillinger for å tjene penger. En handel oppsett hvor et tap er ni ganger større enn den potensielle belønningen er motsatt av gunstige. Du kan si at dette er alt bare min mening. Og du ville være riktig. Men når var den siste gangen du hørte en profesjonell Forex-aktør si de var ferdige for dagen fordi de slo sine 10 pip mål. Tror du George Soros eller Bill Lipschutz handler Forex på denne måten Selvfølgelig ikke. Faktisk her er et sitat fra Bill Lipschutz selv. For de langsiktige bransjene, spesielt når flere benalternativstrukturer er involvert, og det kan være behov for litt kapital, ser jeg etter et overskudd til tapsforhold på minst fem til en. Denne artikkelen ble skrevet for å insinuere at den eneste måten å tjene på Forex-markedet, er å bruke et 2R minimum på hver handel. Eller at prishandlingen er den eneste levedyktige handelsstrategien. Som vi alle vet, det er rett og slett sant. Denne artikkelen viser imidlertid ideen om at risikoen på 90 pips for å gjøre 10 og forventer at markedet gir deg de 10 pips i overskudd mer enn 90 av tiden er urealistisk. Tør jeg si umulig Har du prøvd noe som ligner på 10 pips om dagen Forex strategi Tror du at tilnærmingen til å sette resultatmål diskutert i denne artikkelen vil være nyttig i din handel Del din erfaring eller still et spørsmål i kommentarfeltet nedenfor.

No comments:

Post a Comment