Sunday 19 November 2017

Binær Opsjons Atmel


Jeg jobber med Arduino Due Board. Jeg må grensesnitt en modul til dette brettet ved hjelp av SPI-protokollen. Jeg har en kildekode som jeg bygger i Atmel studio prosjekt. Nå må jeg blinke denne binære (.hex. srec) på Arduino Due Board. For det jeg installerte en add-on Visual Micro for Atmel studio. Men likevel krever det noe JTAG (som SAM ICE) for blinking. Kan jeg gjøre dette blinkende uten å bruke noen JTAG. Jeg har prøvd å installere Arduino IDE også. Men jeg er ikke i stand til å bruke Atmel studio prosjektet i det. Hvordan kan jeg blinke dette binære på Arduino Due. Vennligst hjelp meg Takk på forhånd spurte 30 mai 14 kl 13:36 Først og fremst: du krever ikke JTAG å blinke Arduino skisser. Arduino IDE kan laste opp skisser gjennom USB-grensesnittet. I Arduino IDE ser på Verktøy - BoardSerial Port og velg seriell arduino grunn programmeringsport. Hvis det ikke er tilgjengelig, trenger du sjåføren. Du må koble Forfalsket gjennom micro USB-sporet rett ved siden av stikkontakten (den andre er innfødt USB). Hvis du ønsker å feilsøke SAM3x, trenger du en JTAGICE3 eller SAM-ICE-maskinvare (jeg leser et sted, den nyeste versjonen av Atmel Studio kan støtte feilsøking via USB, men ingen anelse). Det er rundt 100 USD og SAM-ICE er det bedre å velge hvis du vil ha mer programvarestøtte. Du vil ikke bruke JTAG. Det er en JTAG-header på Due, men det er ganske ubrukelig (noen retter meg hvis det er feil). I stedet for de store 10 pinnene vil du ha det bra med totalt 5 pinner, feilsøking via SWD-kontakten (4 pinner) pluss 3.3V (Vtarget) vil være fullt funksjonell og rask (12mhz høy data-gjennomstrømning). Men kanskje begynn med Arduino skisser gjennom IDE. Når du har startet, kan du se på feilsøking. besvart 1. juli kl. 14:45 Hva er binære alternativer Et binært alternativ spør en enkel yesno spørsmål: Hvis du tror ja, kjøper du det binære alternativet. Hvis du tenker nei, selger du. Uansett er prisen for å kjøpe eller selge mellom 0 og 100. Uansett hva du betaler er din maksimale risiko. Du kan ikke tape noe mer. Hold muligheten til utløp, og hvis du har det, får du full 100 og fortjenesten din er 100 minus kjøpesummen din. Og med Nadex, kan du avslutte før utløpet for å kutte dine tap eller lås i fortjenesten du allerede har. Det er ganske mye hvordan binære alternativer fungerer. Slå opp høyttalerne dine og følg vår interaktive guide. Trade Many Markets fra One Account Nadex lar deg handle mange av de mest omsatte finansielle markedene, alt fra en konto: Stock Index Futures The Dow. SampP 500. Nasdaq-100. Russell 2000. FTSE Kina A50. Nikkei 225. FTSE-100. DAX Forex EURUSD, GBPUSD, USDJPY, EURJPY, AUDUSD, USDCAD, GBPJPY, USDCHF, EURGBP, AUDJPY Commodities Gull, Sølv, Kobber, Råolje, Naturgass, Korn, Soyabønner Økonomiske hendelser Fed Funds Rate, Jobbløse fordringer, Ikke-gårdslønnAVR Libc Reference Manual Ofte stilte spørsmål Hvordan legge til et rå binært bilde til linkerutgang GNU linker avr-ld kan ikke håndtere binære data direkte. Men det er en følgesvenn verktøy kalt avr-objcopy. Dette er allerede kjent fra utgangssiden: det brukes til å pakke ut innholdet i den lenke ELF-filen til en Intel Hex-lastfil. avr-objcopy kan opprette en flyttbar objektfil fra vilkårlig binærinngang, som dette vil opprette en fil kalt foo. o. med innholdet i foo. bin. Innholdet vil standard til seksjon. data og to symboler vil bli opprettet ved navn binaryfoobinstart og binaryfoobinend. Disse symbolene kan henvises til i en C-kilde for å få tilgang til disse dataene. Hvis målet er å få disse dataene til å gå til flash-ROM (liknende å ha brukt PROGMEM-attributtet i C-kildekoden), må seksjonene bli omdøpt under kopiering, og det er også nyttig å sette avdelingsflaggene: Merk at alt dette kunne være beleilig koblet til en Makefile, så når foo. bin endres, vil det utløse rekreasjonen av foo. o. og en etterfølgende relink av den endelige ELF-filen. Nedenfor er to Makefile-fragmenter som gir regler for å konvertere en. txt-fil til en objektfil, og å konvertere en. bin-fil til en objektfil:

No comments:

Post a Comment