Monday 30 October 2017

Day Trading Alternativer Picks


Gratis Day Trading Stock plukker. og Live Streaming Stock Market Broadcast Ja, det stemmer. Jeg disker ut GRATIS LAGERPIKKER Gratis dag handelslager plukker. Gratis swing trading aksjer plukker. Gratis opsjoner handelslager plukker. Bli med oss ​​hver handelsdag for live streaming aksjemarkedet kringkasting og dag handel radio audio video presentasjon der jeg vil bryte ned aksjekartene ved hjelp av teknisk analyse for å finne høy sannsynlighet aksjehandel oppsett. Dette vil gi et vell av dag handel utdanning, tips og triks for handelsmenn av noe erfaring nivå. Denne tjenesten er GRATIS. Ingen påmelding kreves. Jeg prøver rett og slett å bygge interesse for nettstedet og få din tillit som et lagerplukke-geni. Å motta GRATIS realtid-e-postvarsler - send meg en e-postmelding til JayJaytradinglive og si HANDELSOPPLYSNINGER MERK: Jeg jobber fortsatt med mye av ryggen - end aspekter av dette nettstedet, men jeg er Broadcasting Live fra 9:30 til 12:30 EST hver handelsdag, så still inn i live-sendingen andor logg inn i live chatroom for å få sanntids handel varsler. Håper å se deg i rommet - vi har helt crushing markedet - kan du spørre noen i chatterommet - Jeg er sikker på at de vil gjerne fortelle deg hvordan det var Live Day Trading Broadcast og Stock Market Streaming Video Klikk på spilleknapp for å delta i live-sendingen. Jeg er Live fra 9:30 til 12:30 EST hver handelsdag. FJERN KOMMERCIALER FRA VIDEO: For å fjerne de kommersielle avbruddene fra live-sendingen må du bruke den nyeste versjonen av Google Chrome eller Firefox som nettleser. Deretter, Google-annonseblokk for hvilken nettleser du bruker - Chrome eller Firefox. Last ned annonse blokkprogrammet (tar ca 5 sekunder), og når du kommer tilbake til jaytradinglive og spiller live-sendingen, bør du være annonsefri. Det kan fungere for Safari også, men jeg kunne ikke få det til å fungere på min datamaskin med Safari . For å motta e-postvarsler i sanntid - send meg en e-postmelding til JayJaytradinglive og si SEND ME REAL-TIME TRADE ALERTS Free Stock Picks. Gratis Day Trading Stock plukker. Gratis Swing Trading Stock plukker. Gratis valg Trading aksjer velger. Enten du handler, svinghandel, opsjonshandel, en ny handelsmann eller en kamptestet handelsveteran, har du kommet til rett sted. Min forskning produserer høy sannsynlighet aksjer plukker basert på teknisk analyse og kartlegging indikatorer. Før hver handelsdag, vil aksjer med sterkt fortjenestepotensial bli notert i WATCH BOX. Når hver aksje tekniske indikatorer utløses, vil de flytte til HIT LISTEN som en anbefalt handel. Det er så enkelt å Trade Smart. Meld deg på og bli medlem i dag. Uansett om du leter etter dagens aksjemarked plukker, svinger aksjemarkedet plukker eller alternativer trading aksjer plukker, JayTradingLive aksje plukking tjenesten vil fungere for deg. Enkelt sagt, dette er meg - Jay - trading - live. Gjennom mange års erfaring og forskning har jeg utviklet en rekke tekniske indikatorer og handelsstrategier som beveger seg med markedets strømning, kontinuerlig og konsekvent å plukke gevinster. Disse er ikke datastyrte lagervalg. Jeg går personlig gjennom lagerdiagrammer av hver lager som gjør det til WATCH BOX og deretter videre til HIT LISTEN. Jeg utviklet dette nettstedet for å hjelpe og organisere min egen handel, og selv om den er åpen som en ressurs for deg, forblir den min personlige handelslogg. Registrer deg i dag og prøv det gratis for to uker gratis daghandel aksjer plukker Ingen plukker er angitt på dette tidspunktet. Sjekk tilbake snart GRATIS DAG TRADING STOCK PICKS - Slik følger du disse valgene Free Day Trading aksjeplukkene som er lagt ut på denne siden, er ifølge utgiverens oppfatning aksjer som forventes å ta et sterkere trekk enn normalt i en bestemt retning for dagen. De fleste av disse Free Day Trading-plukker er basert på selskaper som nettopp har annonsert sine kvartalsinntekter eller har fått en oppgradering eller nedgradering på den dagen. Minimalmålet betyr det minste beløpet aksjene skal flytte i oppsatt retning, opp eller ned, etter utgiverens oppfatning. Denne minimumsbevegelsen måles fra aksjeprisen for den dagen. Men aksjene kan bevege seg mye mer enn minimumet. Hvis Day Trading-plassen er lik eller overstiger minimumsbevegelsen den dagen, vil plukkingen bli lagt ut som en seier. Enhver plukk som er oppført som en oppspilling og beveger seg mindre enn minimumsmålet og lukker den dagen under åpningsprisen, vil bli vurdert som tap. Enhver hakke som er lagt opp som et nedspill og beveger seg mindre enn minimumsmålet og lukker den dagen over åpningsprisen, vil bli ansett som et tap. Hvis en aksjepluk ikke gjør sitt minimumsmål, men slutter mellom åpningspris og minimumsmål, blir det betraktet som en pause selv. (Merk: Vi tillater en 2 prosent varianse på åpningsprisen). Forsiktig: Aksjene og informasjonen som er oppgitt ovenfor, er rett og slett basert på utgivernes mening om nylige nyheter og andre tekniske indikatorer som utgivere bruker. Disse aksjene er på ingen måte ment å være en anbefaling for en handel. Enhver som inngår en handel av noe slag basert på informasjonen som er oppført ovenfor, skal gjøre det på egen risiko og i eget skjønn. Få kjøp og selg datoer for swing-handel på lagerskivene som leveres til innboksen din på forhånd. Alt for et lavt månedlig medlemskap. Les mer Daglig handel Ring og legg opsjoner i opp eller ned markeder med vårt avanserte medlemskap. Følg daglig handel i sanntid. Inkluderer vårt grunnleggende medlemskap. Les mer Real-Time Technical Trading Room 1 Gratis prøveversjon per person. Ved å registrere deg, godtar du vilkårene våre. Du vil motta tilgang til vårt Trading Room, pluss kontorelaterte e-postadresser og vårt nyhetsbrev som inneholder nyheter, oppdaterer kampanjer fra TheTechTrader og vår utgiver AdviceTrade. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket ditt. Se vår personvernpolicy. Prøv det i 7 dager gratis Nyt Harrys NEW Live Trading Room Dagsturnering Swing Trading varsler gjennom hele sesjon Live Intradag Webcast amp amp Diagram Analyse Minute-by-Minute Teknisk Markedsanalyse Live Trading Room Chat w Harry amp medlemmer Trackable Swing Trading Watchlist Nattlig Video Chart Analysis Live Sat AM Webinar med Harry Free Educational DVD Set Møt Harry Boxer som utvalgt på CNBC, MarketWatch, YahooFinance, Forbes amp Mer Hvorfor Day Trade med Harry. Lære mer . Harrys Top Swing Picks i 2016: Bull CWEI 241 i 3 måneder Bull CPXX 218 i 2 måneder Bull EXAS 154 i 7 uker Bull WB 149 i 4 12 måneder Bull CETX 100 i 7 uker Bull SLCA 94 i 5 måneder Bull TRGP 84 om 32 dager oksen VUZI 81 i 2 12 måneder tyr DDD 73 i 31 dager oksen SSTK 72 i 4 12 måneder oksen OCUL 69 i 6 uker bull CNX 65 i 3 12 måneder tyr MDVN 63 i 4 måneder tyr TASR 61 i 4 måneder tyr ADXS 55 i 1 Uke Bull PBYI 52 i 4 uker Bull INO 51 i 3 12 uker Dagens diagrammer CNCE, TGTX, CATM, PZZA Concert Pharmaceuticals, Inc. (CNCE) hadde en veldig sterk dag på mandag på positive narkotika nyheter. Denne aksjen har gått fra midten av 20rsquos, helt ned til 7-8.00-serien, basert på, dannet et stort breakaway gap, og eksploderte deretter 5,99, eller 62 til 15,64, på 10,6 millioner aksjer handlet mandag. Stort volum, muligens den største noensinne for CNCE. Closing Analysis Negative Day for Wall Street Markedsindeksene hadde en tøff økt. Dagen startet med et lite gap ned, og da arbeidet de seg lavere i en 5-bølge nedgang. Ved middagen forsøkte de å stabilisere seg på 5265 Nasdaq 100 og 2384 SampP 500. De sprang for å prøve å teste motstand sent på ettermiddagen og kunne ikke rulle og rullet over. ldquoYour NVDA, CLVS, NXPI og MDVN plukker har gjort meg over 1,5 millioner. TechTrader er Seriøst den beste investeringen jeg noensinne har gjort. Opp 167K bare i dag eller i ORCA Trading Room 2017-01-27 ldquoHB. Ive hadde noen veldig, veldig harde leksjoner i løpet av årene selv, inkludert noen veldig, veldig massive feilveiledninger på noen leverte etfs. Nå gjenoppretter og har vært gjennomsnittlig 43k i måneden (noen ganger så høy som 68-78k) i gevinster (med din hjelp). Jeg husker fortsatt rundt 2004 med tjenesten din, og jeg tror du hadde et cah-register lyd når du ringte en handel. Jeg håper du kan fortsette i ytterligere 10 år eller så med noen gode markedssamtaler osv. Uansett er du en av mine helter i livet. Verden StuRenr Trading Room 2016-09-04 ldquoDay etter dag, måned etter måned, uansett Den generelle tilstanden til markedet, kan folk forsikres om at bransjene som HB presenterer, og analyser er de beste og mest aktuelle markedet har å tilby. Det er virkelig fantastisk. Hva mer er, mange av ideene som Harry presenterer, er prescient og gjort tilgjengelig for Tech Trader-stammen ofte uker før de blir diskutert på Cramer eller nevnt i IBD. AS BK kan attestere, det er ingen bedre i Gamerdquo Geo88 Trading Room 2016-11-20 ldquoAs validering av de store handelsmennene i dette rommet og kompetansen til HBs veiledning. Jeg har nettopp nådd en stor milepæl i min handelsreise. Medlem siden 2014 og i dag har jeg sluttet seg til 6 figur klubben i min trading konto Så en stor takk til alle og en større takk til deg HB for din fremragende servicerdo Slider Trading Room 2017-02-17 ldquoHi, Harry, ville bare gi deg litt tilbakemelding om bruk av tjenesten din. Jeg startet på 78 handelslager ved å lese boken din og senere knytte din tjeneste. I dag er 98, akkurat 2 måneder. Min totale stengte posisjon er på 31077. Din tjeneste endret min livssti. Bare ønsker å uttrykke min takknemlighet. rdquo gchu Trading Room 2016-09-08 ldquoJust gjort 3 år her på 13 november. har lært så mye om hvordan man leser et diagram og techs sin bemerkelsesverdige. Dette er imoen den største brettet i lageruniverset. Så mange gode til gode handelsmenn dersom du lytter til HB eller bare lytter til hans mål, er det egentlig ingen måte du ikke kan tjene penger. Selv bare handel bare litt som jeg er nå. rdquo opey8310 Trading Room 2016-12-03 ldquoI denne måneden begynte jeg HBs intraday service. Jeg var først tøft, siden jeg er en opptatt mamma av to små. og jeg hovedsakelig bare svinger. Men sjelden har du en så god mulighet til å se en mester navigere på markedet og spørre ham om dine stillinger. Det er noen gode swing-handelsideer han snakker om. og det er flott å se hvordan han ser på diagrammer. Selv om du bare har noen få minutter, vil du likevel ha glede av et mye handelstilbud 2017-01-20 ldquoHey HB. Flott trading uke og god handel siden jeg begynte. Jeg kommer til å skryte, ingen tvil om det. Men jeg skryter bare for å fortelle deg at du gjør meg litt seriøs s. Denne uken alene var en 230k på NVDA og MDVN. Jeg handler veldig strengt til deg inngangspunkter, utgangspunkter, plasser mine stopp, og selger like under dine mål på BARE dagens handelsideer. Jeg forteller alle om deg. Dine vitser kan virkelig bombe noen ganger, men handlingene dine er topp hakk. ORQUO Trading Room 2016-08-12 ldquoGood Morning til alle jeg først abonnerte i august i fjor. Jeg er en TC-bruker siden slutten av 90-tallet da vi ventet ventet på den nye disketten og deretter lastet ned dataene, som tok omtrent en time. Åh, de gode oldager. Jeg så Harry først på en av TC-nettene en stund tilbake, så jeg var kjent med hans arbeid. Mine første timer i rommet blåste meg bort. Jeg lurte i utgangspunktet på hvem alle disse menneskene gjorde alle disse innleggene. Bare la HB gjøre saken Boy, var feil. Jeg er overrasket over ekspertisen til så mange mennesker i dette rommet og les og se frem til dine innlegg. Så, takk til Gunnsmoke, Andre, Suzyq, Peter F, Slider, Hutch, Cabbie, Tawfic og så mange andre. Selv om jeg ikke ofte kan stille inn i løpet av dagen som jeg vil, har jeg aldri vært på nettstedet at jeg ikke lærte noe. Enhver av dere som har registrert seg for prøven, være klare til å bli om bord. Min favorittskanning forblir HB-anbefalingene HB er den beste tekniske indikatoren Ive funnet. Jeg er glad for å være student her, HB professoren, og alle de andre flotte TTers-professorene. Graham Trading Room 2017-02-05 ldquoI kom også sammen i fjor og har vært veldig vellykket, takket være HB og teammedlemmer. Jeg er ingeniør, slik at handel er ny for meg, men trender og kartlegging er i min ekspertise. Jeg leser innleggene hver dag og jeg er overrasket over talentet i rommet, deres støtte og rettidig respons. Jeg vil anbefale denne tjenesten til alle traderrdquo Philippe Trading Room 2017-02-05 ldquoHarry. Jeg setter stor pris på all veiledningen du gir i TechTrader-rommet. Ive vært en langsiktig handelsmann i mange år, og likevel alltid dårlig i dagens handler. Jeg innså torsdag at porteføljen min har klatret 50 siden jeg begynte i dette rommet, selv med alle mine feil. De fleste av handlerne mine er nå dag - eller svingehandler, og min avkastning har klatret betydelig i den siste måneden. Dette rommet har gitt den beste økonomiske utdanningen jeg noensinne har funnet. Jeffquo Trading Room 2016-09-25 ldquoHarry. du har gjort en troende ut av meg. prøveeksempel. 100 vinnere. 11,9 gevinster før oppførte mål er truffet. du er utrolig. Jeg har lært mye her og hver dag for meg, er som å komme til skolen og nyte HBs klasser. HB er ikke bare en god teknisk handelsmann, men en stor lærer. Hvordan bruke sin kunnskap og tjene penger er opp til oss. Takket være HB og alle Techtraders for å dele din kunnskap og erfaring. Angquah AngieH Trading Room 2017-01-07 ldquoHB. bare et takk for din utrolige service. Gjøre min ukentlige anmeldelse og i de første to ukene av 2017 er min handelskonto opp 17K og IRA 13K. Vel på vei til å betale mine sønner senior år på college og mitt pensjonisttilværelse medlem for liferdquo Slider Trading Room 2017-01-14 ldquoHB. du har lært meg hvordan du leser og tegner linjer på et diagram. Jeg kunne ikke engang fant det før jeg kom hit. Så takk igjen for å la meg være her i 3 år nå og kontinuerlig lære fra bestrdquo opey8310 Trading Room 2017-01-06 ldquoTakk deg HB. Jeg har vært på rommet ditt siden juni, og jeg har allerede betalt abonnementet mitt for dette året og det neste. Du har noen veldig smarte mennesker her, og du gjør en Hella jobb. Du undervurderer mye verdien av tjenesten din. rdquo ReddRuffnsore Trading Room 2016-09-30 ldquoI var i stand til å handle nok til å gjøre nok for å kjøpe et hjem (takk Harry) rdquo BrettA Trading Room 2016-06-21 ldquoHarry Jeg ønsket å takke deg for alt ditt harde arbeid, engasjement og veiledning du gir til ditt handelssted. Jeg er ingeniør og jeg forbinder hver dag og lytter til helgen og daglige diagrammer og formulerer min egen liste over aksjer som jeg handler daglig. Jeg er opp betydelig over 200K og ønsket å takke deg for å gi den beste trading advicerdquo Philippe Trading Room 2016-08-22 ldquoI prøver å sette mye arbeid på ting og nå setter pris på mer enn noensinne hvordan du og TTT har hjulpet meg med å forbedre min handel som nylig toppet til en ny personlig høy 80 suksessrate. Ved å forbedre min evne til bedre å forstå hvordan jeg teknisk detaljert handler, som jeg aldri hadde gjort før jeg kom inn i rommet, har det vist seg å være en forskjell i å overvinne aksjemarkedet daglig. Din ekspertise og entusiasme for teknisk handel du lærer hver dag online i livevideoene, nattkartene til dag og helg webinar er smittsom som jeg nå virkelig kan si at jeg elsker trading aksjer mer enn noensinne. Min eneste beklagelse siden jeg ble medlem av TTT, er at jeg skulle ønske jeg hadde funnet nettstedet ditt for mange år. Hold opp det gode arbeidet som jeg ønsket å fortelle deg at det er mange medlemmer som meg som ikke ville være bedre i dag økonomisk uten deg. PeterF Trading Room 2015-06-07 ldquoHi alle, jeg er ganske ny på rommet og vil gjerne si at jeg har hatt den beste uken siden jeg begynte å handle for 5 år siden. På toppen av HB er helt fantastisk, alle dere er så hjelpsomme. rdquo Jasmine Trading Room 2016-03-05 ldquoJust et raskt notat for å fortelle deg at din tjeneste og alle de som er involvert i det, har vært et stort løft for min utdannelse og kunnskap om trading aksjer. Min bunnlinjen har hoppet opp stor tid siden jeg ble med på nettstedet, og enda viktigere er jeg å lære å evaluere trender og muligheter på måter som jeg aldri gjorde før. Takk for alt du gjør. rdquo MaineMark Trading Room 2016-09-08 ldquoBekjenn et medlem av tjenesten om en måned siden. Før jeg meldte meg opp, prøvde jeg mange forskjellige tjenester og ble dermed et resultat av rundt 40 av kontoen min. Nå blir jeg sakte på å få den tilbake. Ville bare si takk. Du har den beste servicen på veggen Streetquo AlexV Trading Room 2016-08-05 ldquoHi HB. Bare trodde det ville være fint å fortelle deg at i dag markerer 1 måned siden Ive kom inn i rommet, og jeg kan gjerne si at jeg har gjort fortjeneste på 24. Takk og takk til alle som er i rommet for å hjelpe til med å gjøre det mulig. Absolutt ingen måte jeg kunne har gjort det uten deg guys. rdquo Thabit Trading Room 2016-08-12 ldquoJust ferdig andre uke på dette nettstedet. Første uke overtrådte jeg og andre gjettet og brøt selv. Denne forrige uke gjorde jeg imidlertid over 2k. Tanke ID gir deg beskjed om hvor bra du, HB er på hva du gjør. Din info er handlingsbar og lønnsom. Jeg vil også takke de andre deltakerne for alt hardt arbeid og forskning de har lagt inn på nettstedet. De er vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike. Jeg har vært handel sidelengs i ti måneder fram til nå. Jeg betalte penger til opsjonsmonster og chaiken analytics uten suksess. Gjett jeg fant det rette stedet. Takk Yourdquo Billy49 Trading Room 2016-08-12 ldquoMy første uke i rommet, og jeg elsker det. Gjorde penger og lærte en hel haug. Oppmerksomhet på detaljer er ute av denne verden. Vært i noen andre rom hvor du får 10 av hva Harry gir deg. Harry gjør en flott presentasjon på Traders Expo, prøver å fange one. rdquo NeilH Trading Room 2016-03-04 ldquoHB, jeg er veldig glad for å være en del av dette fantastiske rommet. Flott lederskap fra deg og virkelig fin haug med gutter som er lyse og morsomme å kommunisere med. Takk againrdquo Tawfic Trading Room 2016-09-03 ldquoMy gud, gikk bare over min statistikk, siden jeg ble med, var mine handler 100 suksessrate nesten alle dem jeg kom ut for tidlig, men fortsatt fantastisk. Jeg dro 45 fortjeneste på bordet, det betyr at jeg har mye plass til å forbedre :) 10 få så langt denne måneden Takk HBrdquo Edel Trading Room 2016-09-22 ldquoA raskt takk. Din handelsveiledning har lagret min handel. Strukturen og den tekniske analysen sammen med kommentarene dine har gjort at jeg har fått mye igjen av tanken min. Jeg lytter mer enn kommentar, men finn din service greatrdquo MikeTx Trading Room 2016-08-08 ldquoMy trading konto endte Q2 69. Q3 i god start avsluttet 26. juli. Ingen måte kunne jeg ha gjort dette på egen hånd. Medlem for liferdquo Slider Trading Room 2016-08-30 ldquoI har aldri vært mer vellykket på handel siden du logget på for The Technical Trader. Jeg forteller alle, og jeg er helt imponert over kunnskapen om HB og rommet samlet. David Downey (ORCA) rdquo ORCA Trading Room 2016-09-22234 557 Antall verdensomspennende NetPicks Smart Traders Siden 1996 (nå vårt 20. år) har vårt hovedmål vært å styrke og støtte investorer og forhandlere som deg selv til å bli konsekvent lønnsomme handelsmenn og økonomisk uavhengig. Med utdanning, opplæring, handelssystemer og erfarne handelsbusser er Netpicks fullt forpliktet til å hjelpe deg til å bli en konsekvent lønnsom handelsmann slik at du kan dra nytte av den livsstilsfriheten som profesjonell handel kan gi deg. Handelssystemer og verktøy Dette er de tilgjengelige handelssystemene og verktøyene du kan dra nytte av som vil hjelpe deg med å oppnå ferdighetene til å lære å handle vellykket. Stock Market Trading System Vår kurs kurs kurs hjelper enkeltpersoner som er interessert i å lære swing trading og dag handel av både aksjer og alternativer. Vi kombinerer et proprietært handelssystem, fullfører opplæring og lever i markedsstøtten for å oppnå handelssuksess. Forex Trading System Forex trading gir deg tilgang til det største markedet i verden med over 4 billioner i daglige transaksjoner. Lær å handle online på egen plan med handelsmuligheter 24 timer i døgnet. Futures Trading System Futures trading er en utmerket måte å dra full nytte av de muligheter som er tilgjengelige på kort sikt trender i de fleste Futures-markedene. Våre handels kurs, handelssystemer og opplæring vil gi deg muligheten til å utnytte disse gode mulighetene for å tjene penger. Options Trading System Lær alternativer trading og få kunnskap om hvordan du kan kontrollere og tjene penger fra en aksje for en brøkdel av prisen uten å eie den. Vår handelsskole vil hjelpe deg å lære hvordan du handler aksjeopsjoner for å skape dramatiske resultater. Vet ikke hvor du skal begynne Vi møter mennesker hver dag som ønsker å lære å handle og investere, men med liten ide om hvor du skal begynne. En ting er sikkert, men det faktum at du er her, indikerer at du har et sterkt ønske om å komme i gang på veien til handelssuksess. Nå trenger du bare å finne ut hvilken type handelsutdanning som er riktig for deg. Ta vår quiz og finn ut hvilken type trening som er riktig for deg. Ta quiz nå Smart Trading Made Simple for 20 Years Hjelp folk å finne handelssuksess Siden 1996 Vi er spesialister på investeringsutdanning for den aktive dagen og swinghandlere for Forex, Futures, Stock og Options-markeder. Væpnet med en hel stab av hjelpsomme og erfarne forhandlere, selger NetPicks ikke bare sine kunder en boks med bøker og lar dem forsvare seg selv. Folkene på NetPicks er dedikert til et uovertruffen nivå av kunde og teknisk støtte som sikrer at kundene er oppe (og handler så lønnsomt som mulig). Det er denne forpliktelsen som har gitt oss mulighet til å betjene deg i over 20 år. Vi ser frem til å jobbe med deg. Registrer deg for gratis alternativer Trading Webinar Dette er våre mest kraftfulle handelssystemprodukter som er utviklet for å hjelpe deg på din Trading Suksess reise Alternativer Fast Track Trading-alternativer trenger ikke å være vanskelig. Start med vår Hot List, hvor vi viser deg de beste aksjemarkedene du bør handle med nå. Kombiner det med vårt klare, enkle å følge handelssystemet, og du kan lykkes med alternativer på kort tid. Counter Punch Trader Counter Punch Trader er designet for aktiv handel og dag handel over Forex, Futures og aksjer. Helt nytt for 2015 inkluderer dette handelssystemet komplett trening, proprietær programvare og kontinuerlig støtte med våre treningsøkter hver uke. Dynamic Swing Trader NetPicks Dynamic Swing Trader gjør det mulig for deg å svinge handel i valutamarkedet på bare få minutter per uke. Du handler de ledende forex-valutaparene med nøyaktig oppføring, mål og stopp - alt innen bare noen få få minutter. Ikke overvåking hele dagen eller timer på slutten. Enkel og grei forex trading. Profesjonelle instruktører og handelssjefere Møt vårt høyt erfarne Coaching Team. Møt staben Hva gjør oss forskjellige fra de andre Alle våre instruktører er nøye screenet, lidenskapelig om å lære andre hvordan man handler, og er svært kompetente fagfolk med minst 5 års handelserfaring. Alle trenere var tidligere kunder av NetPicks, og hver er aktivt involvert i handel med markedene. Alle våre ansatte er: REAL Traders som faktisk tar aktiv handel rundt blokken en gang eller to (siden 1996) tror på å støtte våre handelsfolk. Fullstendig kjente markeder endres. og vi justerer derfor ser alltid etter måter å redusere risikoen for å maksimere suksess

No comments:

Post a Comment